Рубрика: Մայրենիի ստուգատես

Մայրենիի ստուգատես։4-րդ դասարան

1-ին փուլ՝ մայիսի 30-ից հունիսի 9-ը

1․ Բլոգումդ բա՛ց արա «Մայրենիի ստուգատես» էջ։

2․ Այս առաջադրանքը կատարելիս ընկերդ, ուսուցիչդ կամ տան անդամներից մեկը թող ամբողջ ընթացքը տեսագրի:

Առաջադրանք: Համացանցից, ձեր ընտանեկան գրադարանից կամ քո անձնական գրքերից ընտրի՛ր քեզ համար որևէ հետաքրքիր նյութ՝ ոչ մեծ (կարող է լինել գեղարվեստական, բնագիտական, տեղեկատվական և այլն).

  • կարդա´ բարձրաձայն,
  • պատմի՛ր կարդացածդ նյութը,
  • ներկայացրո´ւ քո վերաբերմունքը կարդացածդ նյութի մասին:

Տեսանյութդ տեղադրի՛ր բլոգիդ ,«Մայրենիի ստուգատես» էջում։

3․ Պատմի՛ր քո սիրած խաղի մասին /նաև էլեկտրոնային/:
Պատումդ տեսագրե՛ք, և տեղադրի՛ր «Մայրենիի ստուգատես» էջում։

4. Հորինի՛ր և գրի՛ր մի այնպիսի երևակայական պատմություն, որ քո ընտանեկան դպրոցի անդամները կարդան զարմացած և հետաքրքրված։

Պատումդ տեղադրի՛ր «Մայրենիի ստուգատես» էջում։

Հունիսի 10

Ստուգատեսի 2-րդ փուլ՝ միասնական գրավոր աշխատանք

Աղբյուրը՝ «Խոսքի մշակույթ» բլոգ

4․1 դասարան

Վահան Արուշանյան

Կարինա Բալասանյան

Ռաֆայել Բաղիրյան

Գրիգոր Բաղդասարյան

Վահագն Գրիգորյան

Դալլաքյան Արսեն

Դանիել Թումասի

Հակոբյան Արփինե

Խաչատրյան Արևիկ

Հովհաննիսյան Սեմ

Վանյան Էրիկ

Միշա Մաթևոսյան

Մոսինյան Էրիկ

Մկրտումյան Անգելինա

Սարգսյան Նարեկ

Սարգսյան Արշակ

Գրիգորյան Տիգրան

Հակոբյան Արսինե

Օրդուխանյան Լանա

Տաիսիա Գրիկուրովա

4․2 դասարան

Մխոյան Գայանե

Մարգարյան Արիանա

Բալաբանյան Էլինա

Այդինյան Ստելլա

Հարությունյան Խորեն

Գրիգորյան Ալֆրեդ

Զադոյան Հայկ

Մանուկյան Սոնա

Զաքարյան Նարե

Արշալույսյան Աշոտ

Կարախանյան Աշոտ

Կարապետյան Նիկոլայ

Ղազարյան Րաֆֆի

Ռշտունի Էմանուել

Հակոբյան Ռոբերտ

Պետրոսյան Նարե

Սաղաթելյան Արման

Պողոսյան Գարիկ

Միքայելյան Րաֆֆի

Մկրտչյան Ալիսա

Автор:

Ես Սուսաննա Հայրապետյանն եմ։ Սովորել եմ մանկավարժական համալսարանի բանասիրական ֆակուլտետում։ Սիրում եմ աշխատել երեխաների հետ, կարդալ,ճամփորդել, լսել որակյալ երաժշտություն։«Կրթությունը գիտելիքների քանակը չէ, այլ լիակատար ըմբռնումն ու հմուտ կիրառումն այն ամենի, ինչ գիտես»։ Ադոլֆ Դիստերվիգ

Оставьте комментарий