Рубрика: Հեռավար ուսուցում․4-րդ դասարան, Ուսումնական նախագծեր

«Ուսումնական ձմեռ» նախագիծ

Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոց-պարտեզի 4․1 և 4․2 դասարանի սովորողներ

Նախագծի ժամկետը՝ Դետկեմբերի 24-Հունվարի 10

Նպատակը

Ուսումնական ձմեռը անցկացնել ուսուցողական, հետաքրքիր

Մասնակցել «Ուսումնական ձմեռ» նախագծին

Կարդում եմ և առաջարկում եմ կարդալ՝ պատմիր արձակուրդի օրերին հայերեն կամ օտար լեզվով կարդացածդ գրքի​ (գրքերի) մասին:
Գիրք կարող ես ընտրել ինքնուրույն՝ օգտվելով քո նախընտրած գրադարանից, կարող ես օգտվել իմ առաջարկած ամանորյա ընթերցումների հետևյալ ցանկից։

Արդյունքների ամփոփում

Նարեկ Սարգսյան

Վանյան Էրիկ

Ռաֆայել Բաղիրյան

Արսեն Դալլաքյան

Լանա Օրդուխանյան

Վահան Արուշանյան

Վահագն Գրիգորյան

Автор:

Ես Սուսաննա Հայրապետյանն եմ։ Սովորել եմ մանկավարժական համալսարանի բանասիրական ֆակուլտետում։ Սիրում եմ աշխատել երեխաների հետ, կարդալ,ճամփորդել, լսել որակյալ երաժշտություն։«Կրթությունը գիտելիքների քանակը չէ, այլ լիակատար ըմբռնումն ու հմուտ կիրառումն այն ամենի, ինչ գիտես»։ Ադոլֆ Դիստերվիգ

Оставьте комментарий