Մասնակիցներ՝ 4-1 և 4-2 դասարանների սովորողներ
Ժամկետներ՝ նոյեմբերի 9-13
Նպատակը՝ տոնը՝ որպես ստուգատես
Ընթացքը՝ սովորողները ներկայացնում են իրենց հաջողությունները, ձեռբերումները, առաջարկները՝ պատրաստելով սահիկաշարեր, տեսանյութեր, ռադիոնյութերը՝ առաջնորդվելով հետևյալ հարցերով (բոլոր հարցերը ներկայացնել մեկ հրապարակման մեջ)․
- Ո՞րն է սեբաստացիական քո ամենամեծ ձեռքբերումը։ Պատմիր։
- Ո՞րն է կրթահամալիրում քո ամենասիրելի վայրը, ինչո՞ւ է այն սիրելի(պատում)։
- Ո՞րն է քո դպրոցում ամենասիրելի վայրը, ինչու է այն սիրելի։
- Ինչո՞վ է տարբերվում քո դպրոցը մյուս դպրոցներից։
- Նշիր այն 7 «հրաշալիքները», որոնք կան կրթահամալիրում (ներկայացնում եք Power Point ծրագրով)։
- Ո՞ր ուսուցչից ես ամենաշատը ոգեշնչվում, պատմիր նրա մասին(պատում)։
- Քանի՞ սեբաստացի կա քո ընտանիքում։ Ո՞ր հատկանիշներով են նրանք սեբաստացի։
- Ի՞նչը կուզեիր փոխել կրթահամալիրում, ներկայացրու քո առաջարկները(պատում)։
- Ո՞ր գործունեությունն է քեզ ամենից շատ դուր գալիս կրթահամալիրում։