Рубрика: Ուսումնական փաթեթ․ 4-րդ դասարան

Ապրիլի 18-23

Ապրիլի 18,երկուշաբթի

Թեստային աշխատանք․ կարդա,կատարիր առաջադրանքները։

Ապրիլի 19, երեքշաբթի

Ինքնաստուգում, կատարիր թեստային աշխատանքը word ֆայլում, աշխատանքդ ուղարկիր ինձ։

Ապրիլի 20, չորեքշաբթի

Աշխատանք գիրք-տետրով։ Լրացնել 69,71,72 էջերը։

Ապրիլի 21, հինգշաբթի

Ստեղծագործական աշխատանք. ընտրիր վերնագրերից մեկը և ստեղծագործիր։ Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում.

  1. Եթե ես լինեի…

2. Այնպես ուզում եմ, որ

3. Հրաշքների աշխարհում

4. Լինում է, չի լինում

5. Իմ ստեղծած քաղաքը

6. Վերնագիր՝ քո ընտրությամբ

Ապրիլի 22, ուրբաթ

Արևմտահայերեն Հուրի Աթթարյանի հետ

Արևելահայերեն-Արևմտահայերեն

Կարդում ենք Ռոդարի՝ «Հեքիաթներ երեք վերջաբանով»․ ընտրիր հեքիաթներից մեկը, կարդա, հորինիր նոր ավարտ։

Автор:

Ես Սուսաննա Հայրապետյանն եմ։ Սովորել եմ մանկավարժական համալսարանի բանասիրական ֆակուլտետում։ Սիրում եմ աշխատել երեխաների հետ, կարդալ,ճամփորդել, լսել որակյալ երաժշտություն։«Կրթությունը գիտելիքների քանակը չէ, այլ լիակատար ըմբռնումն ու հմուտ կիրառումն այն ամենի, ինչ գիտես»։ Ադոլֆ Դիստերվիգ

Оставьте комментарий